Vedenie kompletnej mzdovej a personálnej agendy, zabezpečujúce komplexné spracovanie všetkých aspektov súvisiacich s mzdami a riadením ľudských zdrojov.
Elektronická komunikácia s úradmi, čo zahŕňa efektívnu výmenu informácií a dokumentov s relevantnými štátnymi inštitúciami.
Vypracovanie pracovných zmlúv a dohôd, vrátane prípravy a spracovania všetkých potrebných dokumentov pre zamestnancov.
Výpočet miezd a odvodov do sociálnej a zdravotnej poisťovne, zabezpečujúci presné a včasné spracovanie mzdových požiadaviek zamestnancov.
Spracovanie výkazov, prehľadov a hlásení, vrátane mzdových reportov a iných potrebných dokumentov pre riadenie personálnej agendy.
Ročné zúčtovanie dane z príjmov zamestnanca, poskytujúce dôkladné spracovanie daňových povinností zamestnancov.
Spracovanie štatistických výkazov, ktoré zahŕňa prípravu a podávanie štatistických reportov súvisiacich s mzdami a zamestnancami.